Home Διοίκηση Προσωπικού Πρόσληψη και διατήρηση προσωπικού

Πρόσληψη και διατήρηση προσωπικού

Μια ιατρική πρακτική βασίζεται σε περισσότερα πράγματα πέραν της παρακολούθησης των ασθενών από τους γιατρούς, με το μη κλινικό διοικητικό προσωπικό να είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική επιτυχία. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκονται οι άνθρωποι στην υποδοχή, το προσωπικό των ιατρικών αρχείων, και άλλοι υπάλληλοι στο Back office της εκάστοτε δομής, για να λειτουργήσει ομαλά.

Η πρόσληψη και η διατήρηση προσωπικού μπορεί συχνά να είναι δύσκολη. O κλάδος αντιμετωπίζει έλλειψη ειδικευμένων αιτούντων. Ζητήματα όπως το μικρό περιθώριο εξέλιξης, οι διαφορές γενεών, οι μεγαλύτεροι μισθοί σε άλλους κλάδους και το ενδιαφέρον για τηλεργασία, συνέβαλαν ουσιαστικά στη μείωση ενδιαφέροντος των πιθανών εργαζόμενων για τον τομέα. Επιπλέον, η «Μεγάλη Παραίτηση» του 2021 —η τάση των ανθρώπων να εγκαταλείπουν τη δουλειά τους— έχει χτυπήσει γενικά τον επιχειρηματικό ιδιωτικό κλάδο, καθώς πολλοί επανεξετάζουν την ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής.

Η πτώση του όγκου των ασθενών κατά την έναρξη της πανδημίας οδήγησε σε απόλυση κλινικού προσωπικού σε ιατρεία και πολλοί αποφάσισαν να μην επιστρέψουν όταν τα πράγματα άρχισαν να ανακάμπτουν.

Πρακτικές Λύσεις

Ο πιο προφανής τρόπος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους να αναλάβουν θέσεις εργασίας, είναι να προσφέρετε υψηλότερους μισθούς και καλύτερα οφέλη, αλλά μπορούν επιπλέον να χρησιμοποιηθούν πρακτικές με στόχο να αυξήσουν το ενδιαφέρον για εργασία σε εσάς. Το ευέλικτο ωράριο, το δωρεάν κολατσιό στους εργαζόμενους ή τα πληρωμένα έξοδα μεταφοράς, είναι μερικά παραδείγματα. Αυτά τα προνόμια θα μπορούσαν να κάνουν την εργασία στο ιατρείο σας ελκυστική για κάποιον που αναζητά εργασία.

Συνιστούμε να είστε δυναμικοί στις στρατηγικές προσλήψεων και να μην περιμένετε μέχρι να χρειαστείτε προσωπικό, ώστε να μπορείτε να αναπτύσσετε σχέσεις που βοηθούν στο να φέρετε νέα άτομα, τα οποία θα είναι σε θέση να συνεισφέρουν αμέσως όταν χρειαστεί. Οι στρατηγικές αυτές πρέπει επίσης να βελτιστοποιήσουν τις συνθήκες της εργασίας τους με στόχο την ικανοποίηση των εργαζομένων.

Όταν πρόκειται για τη διατήρηση του προσωπικού, το κλειδί είναι να μετριαστεί η πλήξη, η οποία είναι συχνό φαινόμενο σε επαναλαμβανόμενες διεργασίες ρουτίνας. Συνιστούμε στους γιατρούς να ρίξουν μια ματιά στις τακτικές τους και να εξαλείψουν ό,τι είναι απαραίτητο έναντι της ρουτίνας.

Μια καλή λύση είναι η διασταυρούμενη εκπαίδευση  του προσωπικού, έτσι ώστε διαφορετικά άτομα να μπορούν να εκτελούν διάφορες εργασίες εκ περιτροπής, με λιγότερες πιθανότητες ρουτίνας. Είναι επίσης καλή ιδέα να αυξήσετε την επικοινωνία με το προσωπικό, ώστε να μάθετε έγκαιρα τις ανησυχίες τους.

Αυτό που παρατηρείται στους εργαζόμενους σήμερα είναι ότι επιθυμούν τον συνδυασμό ευελιξίας και σταθερότητας, που όμως είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί. Αυτό που βρίσκουμε στις ιατρικές πρακτικές είναι ότι συχνά λειτουργούν με βάση την ανάγκη για γνώση, επομένως ενθαρρύνουμε μια πολύ πιο ολιστική στρατηγική επικοινωνίας ακόμη και στα μικρότερα ιατρεία, ώστε οι άνθρωποι να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.

Συμβουλές για πρόσληψη και διατήρηση προσωπικού

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για την πρόσληψη νέου προσωπικού.

  1. Αυξήστε τις απολαβές και τα κίνητρα:
    Οι απολαβές είναι σημαντικές, όπως όμως και τα οφέλη και τα προνόμια. Προσφέρετε προνόμια που οι εργαζόμενοι δεν θα βρουν πουθενά αλλού.
  2. Προσθέστε ευελιξία: Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά πρέπει να είστε ανοιχτοί σε μια τακτική που επιτρέπει στους υπαλλήλους να εργάζονται σε διαφορετικές ώρες ή σε διαφορετικές ημέρες, ώστε να μπορούν να ασχολούνται με οικογενειακά και άλλα ζητήματα ζωής.
  3. Αναζήτηση στα ψηφιακά μέσα: Όταν αναζητάτε νέους υπαλλήλους, χρησιμοποιήστε ιστότοπους εργασίας, τόσο σε τοπικό, όσο και σε ευρύτερο επίπεδο. Χρησιμοποιήστε τα διαθέσιμα κανάλια των διάφορων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για δικτύωση και εύρεση ταλέντων εργαζομένων.
  4. Κάντε ανοιχτό διάλογο: Για το τρέχον προσωπικό, ρωτήστε τους υπαλλήλους τι θέλουν και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν. Λύστε τα προβλήματα πριν γίνουν πολύ μεγάλα και διορθώστε τις ανησυχίες που είναι εύλογες. Οι υπάλληλοι θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι τους ακούσατε.
  5. Πηγαίνετε πέρα από την υγειονομική περίθαλψη: Συνήθως, για την πρόσληψη οι περισσότεροι προτιμούν εκείνους με εμπειρία στην υγειονομική περίθαλψη, αλλά πολλοί άνθρωποι που διαθέτουν πολλά προσόντα, δεν έχουν εργαστεί ποτέ σε ιατρείο. Να είστε ανοιχτοί στο να φέρετε λαμπρούς ανθρώπους που μέχρι τώρα δεν εργάστηκαν στο χώρο της υγειονομικής περίθαλψης.
Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων